måndag 8 september 2008

Tisdagen..

..nu är den här igen och det regnar massor,min källare är vattenfylld och alla saker är dygnsura men vad bryr sig hyresvärden om det..INTE ETT SKVATT!!
Trodde inte det gick att få sämre hyresvärd än Börje men det gjorde det,Fagerhov är sämre än sämst som hyresvärdar,det tog nästan 1 år att få nykeln till ytterdörren,hmm!
Sen angående vattnet i källaren,det var dom hit och "lagade" men redan dagen efter så regnade det in igen och hur bra är det egentligen att bara täppa till där vattnet kommer in,det kommer ju bli vattenskador så det ryker om det men då har dom ju bara sig själv att skylla,jävl...a amatörer,de har köpt upp mer än halva Gnarp men har noll koll på saker och de bara lovar gång på gång att de ska fixa saker och ting men ingen dyker upp och inget blir gjort och blir det någongång gjort så gör de ett fruktansvärt dåligt jobb!!
JAG VILL FLYTTA!!
Idag när regnet öser ner så känns allt mer skit än vanligt så jag fortsätter att klaga nu när jag ändå håller på,haha..Alla dessa jävl..a häst ägare som rider genom byn fast hela Gnarp är omringad av skog,jag förstår inte meningen med att rida rakt genom byn förbi Ica och på alla trottoarer som finns osv.jag förstår om man måste rida genom en bit för att komma dit man ska men ha inte era träningspass i byn och håll hästen i diket när det kommer bilar,ingen och då menar jag INGEN häst är 100% trafiksäker och en sista sak om hästar..PLOCKA UPP SKITEN EFTER ER som ligger på trottoarerna,om ni nu nödvändigtvis måste rida genom byn!!
Och så fortsätter mitt klagande över alla som åker moppe och tror att de är skit tuffa för att de kan köra 70 förbi några tjejer på Ica och den ena låter värre än den andra..vart är polisen när det trimmas moppar för glatta livet i Gnarp??!!
Fyrhjulings folket är lika hemska dom,de är lite äldre killar men de beteer sig som 14 åringar,kommer fort som fasen och tar noll hänsyn till att man kommer gåendes,de kör på FYLLAN och tänker inte på att andra kan ta skada av deras barnsliga beteende,de verkar tro att det är coolt men det är så fruktansvärt patetiskt så det finns inte..kör ihjäl er,gör vad ni vill,bara inte andra drabbas av ert beteende!!!!!

Så,nu har jag gnällt klart för idag..haha!!

Ha´d Bra Allihopa!

1 kommentar:

possan sa...

Ja du gumman vi bor bra på alla sätt o vis :s En stuga långt upp i skogen vore nåt känns de som... Pööösss