torsdag 6 november 2008

Jag är inte alls lik dig..

Jag har svårt att se mig själv i dig,jag är inte alls lik dig,du är en egoistisk och manipulativ människa,du är en kall och konflikträdd man,du är avvisande och du utstrålar ett förrädiskt lugn som gör mig orolig
Jag påminner inte ens om dig,du är inget av det som är jag och det lilla som finns avskyr jag!

Du är en egocentrerad, självömkande idiot,du är en självisk, feg och svag människa
Jag kommer aldrig att bli du
Jag älskar dig och ibland vill jag vara precis som du,jag vill kunna stänga av och behålla lugnet oavsett vad som inträffar,jag vill kunna förtränga som du,jag vill kunna förneka allt det smärtsamma så som du gör
Bryr du dig egentligen eller känner du verkligen ingenting,kan man vara så nollställd,så avstängd,så distanserad som du är?!
Aldrig mer vill jag träffa dig,du är en falsk,känslomässigt död,idiot

Du är en vandrande katastrof,visa någon gång att något berör dig,visa någon gång att du har ett inre,visa att du är en människa

Jag vill också kunna slippa bry mig om min omvärld,aldrig gråta över spilld mjölk och saker som gått sönder,jag ska bara skratta åt all smärta jag möter och känner och strunta i allt,jag ska himla med ögonen när någon är ledsen och jag ska säga att de är patetiska och inte vet något och att de är störda och jag ska aldrig mer vara ledsen!

Men hur mycket jag än försöker så kommer det aldrig gå för jag är inte som Dig!!

Inga kommentarer: