tisdag 27 januari 2009

Du har en stor plats i mitt hjärta

Jag vill försvinna från allt,jag vill försvinna tills allt är över för jag orkar snart inte mer,har ingen ork för något längre,jag är känslomässigt slut,jag är likgiltig till allt,inget spelar någon roll längre,jag orkar inte umgås med någon,jag vill bara vara ensam..

Att se Dig tyna bort för varje dag som går och att få hjärtat i halsgropen varje gång det ringer av rädsla att höra att det är över nu,att du inte finns mer,det samtalet vill jag aldrig få..

Jag vet innerst inne att det bästa vore om Du fick vandra vidare,så Du slipper all smärta Du bär på men jag vill också innerligt att Du ska stanna hos oss ett tag till,för jag är inte redo att låta Dig gå vidare än,kanske låter det själviskt av mig att skriva så här när det inte är jag som är sjuk men Du har varit en del av mitt liv så länge jag kan minnas och snart finns Du inte längre och det får mitt hjärta att värka nåt så innerligt mycket..

Mamma,min mamma som Älskat Dig sen många år tillbaka är rädd för det som komma skall,hon är rädd för när och hur det ska ske och hon är rädd för Din skull och för hur Du funderar kring allt och när hon ser Dig gråta av rädsla så går hon sönder inombords,för hon är inte redo att släppa taget om Dig riktigt än..men vi kommer alltid att finnas där för henne och hjälpa henne i livets svåraste och jobbigaste stunder,vi kommer alltid att finnas för varandra och minnas Dig kommer vi alla att göra för Du har en stor plats i alla våra hjärtan!!

Älskar Dig!!

Inga kommentarer: